Garantie en klachten

Wij bieden standaard 1 jaar garantie op de functionaliteit van al onze producten. Er zijn ook een aantal situaties en onderdelen waarbij de garantie niet geldt:

1. Acculevensduur

De batterijduur van een laptop wordt naar mate je het product langer gebruikt minder. Helaas kunnen wij hier ook geen garantie op geven. Werkt de laptop alleen maar aan de oplader en dus helemaal niet op de accu? Dan geldt de garantie wel.

2. Waterschade

Vocht en elektronica gaat niet goed samen. Op onze producten zitten vochtindicatoren. Indien deze bevestigen dat er sprake is van vochtschade vervalt de garantie.

3. Val- en/of stootschade

Heb je het product bijvoorbeeld laten vallen, waardoor er schade of een defect is ontstaan, dan vervalt de garantie. Natuurlijk doen wij wel ons best om het probleem dan buiten de garantie om zonder veel kosten te repareren.

Neem contact met ons op

Heb je een vraag met betrekking tot de garantie van het aangekochte product, neem dan contact op met [email protected] of telefonisch via 0481 - 351 477.

Onze medewerkers zullen in eerste instantie proberen je probleem of klacht telefonisch op te lossen. 

Je kunt je retour ook aanmelden via het formulier op onderstaande pagina:

https://www.retourneren.nl/daansmagazijn-garantie

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]l. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.