Boven €200 gratis verzending
Duurzaam bezig
Gratis retourneren
Op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis

Garantie en klachten

Garantie

Wij bieden standaard 90 dagen garantie op de functionaliteit van al onze producten. De accu's en batterijen van laptops, tablets en smartphones zijn hiervan uitgesloten. Houd er rekening mee dat de batterijduur van deze producten mogelijk minder is dan bij nieuwkoop. Bij een aantal producten is het mogelijk om de garantie te verhogen naar een 6 of 12 maanden. Deze optie krijg je op de productpagina's te zien.

Heeft u een vraag met betrekking tot de garantie van het aangekochte product, neem dan contact op met info@daansmagazijn.nl of telefonisch via 0481 - 351 477

Onze medewerkers zullen in eerste instantie proberen uw probleem of klacht telefonisch op te lossen.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@daansmagazijn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

(0)
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Bel mij

Bel mij terug...

Heb je een probleem of een vraag? Vul hier jouw nummer in en wij bellen je zo snel mogelijk terug!

Je wordt z.s.m. teruggebeld!
Het is niet gelukt, probeer opnieuw.