Contact

Bij Daans Magazijn staan wij voor een goede service. Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen op het gebied van advies, vragen en klachten.

Openingstijden

Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08:30 tot 17:00. Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Wij hebben geen fysieke winkel. Het is daarom ook niet mogelijk om langs te komen om producten te bekijken en/of te kopen. Wel is het mogelijk om je bestelling af te halen.

 

Bedrijfsgegevens

Adres: Marithaime 13b, 6662 WD Elst

KvK-nummer: 69104697

BTW-nummer: NL857736334 B01

E-mail: [email protected]

 

Neem contact op
Verstuur
Veelgestelde vragen
  • 1. Onze producten
    • 1.1. In welke staat is mijn product?
      • Niet al onze producten bevinden zich in dezelfde staat. Wij proberen zo duidelijk mogelijk in de product omschrijving te vermelden wat de gebruikssporen zijn. Mocht je hier toch nog vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen. Ook is het altijd mogelijk om een foto van één van onze producten op te vragen.
    • 1.2. Hoe goed zijn de accu's van de laptops?
      • Je kunt er natuurlijk van uitgaan dat de accu van onze laptops niet zo goed is als wanneer je een nieuwe laptop koopt. Wel worden de accu's getest. De levensduur van onze accu's is minimaal 70% van de nieuw accuduur.

    • 1.3. Kan ik een product naar wens configureren?
      • Zeker! Weet je welke desktop of laptop je wilt, maar ben je niet blij met de hoeveelheid RAM of met de harde schijf? Bij Daans Magazijn kun je eenvoudig een RAM- en/of SSD-upgrade selecteren op de productpagina.

    • 1.4. Kan ik mijn oude apparaat bij jullie inruilen?
      • Helaas is het bij ons niet mogelijk om je oude apparaat in te ruilen. Wel kunnen wij je apparaat kosteloos recyclen.

  • 2. Bestellen
    • 2.1. Kan ik contant afrekenen bij het afhalen?
      • Het is niet mogelijk om contant te betalen bij het afhalen van een bestelling. Als je een bestelling wilt afhalen, moet je deze van tevoren plaatsen en afrekenen in onze webshop.

    • 2.2. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
      • Mocht je je bestelling willen wijzigen vragen wij je een mail naar ons te sturen met dit verzoek. Als de bestelling nog niet is aangemeld bij PostNL kunnen wij mogelijk nog iets voor je betekenen. Wij raden je aan in deze mail duidelijk te vermelden wat er gewijzigd moet worden, inclusief het bijbehorende bestelnummer.

    • 2.3. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
      • Je kunt in onze webshop eenvoudig betalen met verschillende betaalmethoden, namelijk: iDeal, Paypal, bankoverschrijving, Bancontant, SOFORT, Afterpay, Bunq, VISA en Mastercard.

    • 2.4. Krijg ik een factuur nadat ik heb besteld?
      • Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je op het opgegeven mailadres een btw factuur.

    • 2.5. Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
      • Wij proberen onze producten scherp te prijzen. De prijzen van de producten staan ook vast. Het is helaas niet mogelijk om nog extra korting te krijgen.

  • 3. Bezorging
    • 3.1. Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
      • Alle geplaatste bestellingen in onze webshop worden geleverd door PostNL. Zodra de bestelling is verwerkt en bij PostNL is aangemeld, ontvang je een e-mail met de track&trace code. Zo kun je de bestelling volgen en zien hoe laat de bestelling wordt afgeleverd. Het kan voorkomen dat je niet thuis bent bij de eerste leverpoging. In dat geval ontvang je een briefje in de brievenbus. Je kunt dan op de website van PostNL tot 22:00 aangeven wanneer je het pakketje opnieuw wilt ontvangen.

    • 3.2. Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
      • Alle bestellingen binnen worden gratis verzonden.
    • 3.3. Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
      • Dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander leveradres op te geven.

    • 3.4. Kan ik mijn bestelling ophalen?
      • Onze locatie is gevestigd in Elst (Gld.). Het is mogelijk om producten af te halen. Dit is enkel mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact op met [email protected] of telefonisch via 0481 - 351 477. Het is niet mogelijk om de producten bij ons op locatie ook te bekijken, te testen en/of te betalen.

    • 3.5. Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
      • Als je bestelling is verzonden ontvang je hier een mail van. In deze mail bevindt zich ook een code, waarmee je op de pagina van PostNL je bestelling kunt volgen.

    • 3.6. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
      • Wij streven ernaar elke bestelling die op een werkdag vóór 15:00 is geplaatst dezelfde dag bij PostNL aan te leveren. Mocht dit bij jouw bestelling niet lukken, ontvang je daar een bericht over.

    • 3.7. Wat gebeurt er als mijn bestelling kwijt raakt of transportschade oploopt?
      • Het gebeurt helaas wel eens dat een bestelling zoekraakt of transportschade oploopt. Daar kun jij natuurlijk niets aan doen. Wij proberen je daarom zo goed mogelijk te ontzorgen als dit gebeurt. We sturen je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar en lossen de problemen verder zelf op!

  • 4. Retourneren
  • 5. Reparatie
  • 6. Garantie
    • 6.1. Wat houdt mijn garantie in?
      • Je hebt altijd standaard 1 jaar garantie op de functionaliteit van je bestelde producten. De accu's en batterijen van laptops, tablets en smartphones vallen hier niet onder. Natuurlijk kun je van ons wel een goed werkende batterij verwachten.

  • 7. Cookies
    • 7.1. Wat zijn cookies?
      • Cookies zijn kleine stukjes informatie die een website op je computer of telefoon opslaat wanneer je de site bezoekt. Ze helpen de website om dingen te onthouden, zoals je voorkeuren of dat je bent ingelogd, zodat je ervaring beter en makkelijker wordt.

    • 7.2. Ben ik verplicht de cookies te accepteren?
      • Nee, je bent niet verplicht om cookies te accepteren. Wij bieden je de mogelijkheid om cookies te weigeren of om alleen bepaalde soorten cookies toe te staan. Houd er wel rekening mee dat sommige delen van de website mogelijk niet goed werken als je geen cookies accepteert.

    • 7.3. Hoe pas ik mijn cookies aan?
        1. Klik op de ronde cookie-instellingen knop links onderaan de pagina.
        2. Hier kun je je cookie-instellingen wijzigen door op "instemming intrekken" of op "verander uw toestemming" te klikken.
        3. Wanneer je op "instemming intrekken" klikt, zullen alleen de noodzakelijke cookies gebruikt worden.
        4. Wanneer je op "verander uw toestemming" klikt, kun je zelf kiezen welke cookies je wilt toestaan. Klik vervolgens op "selectie toestaan".
    • 7.4. 7.4. Hoe kan ik de details van de verschillende cookies inzien?
      • Klik links onderin op de cookie-instellingen knop en klik op "verander uw toestemming". Klik vervolgens op "details tonen" om in te zien voor welke functies de cookies nodig zijn.

  • 8. Contact & bedrijfsgegevens