Boven €200 gratis verzending
Duurzaam bezig
Gratis retourneren
Op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

1. Onze producten

1.1. In welke staat is mijn product?
Niet al onze producten bevinden zich in dezelfde staat. Wij proberen zo duidelijk mogelijk in de productomschrijving te vermelden wat de gebruikssporen zijn. Mocht je hier toch nog vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen.
1.2. Wat zijn demo-modellen?
Een aantal van onze producten zijn HP demo-modellen. Dit houdt in dat de systemen namens HP op een beurs hebben gestaan. Ook kan het zijn dat de modellen tijdelijk (enkele maanden) zijn uitgeleend aan een klant van HP om te kijken of het voor hen interessant is om in te kopen. Deze modellen worden vervolgens door HP zelf aan ons geleverd.

2. Bestellen

2.1. Kan ik contant afrekenen bij het afhalen?
Het is niet mogelijk om contant te betalen bij het afhalen van een bestelling. Als je een bestelling wilt afhalen, moet je deze van tevoren plaatsen in onze webshop.
2.2. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Mocht je je bestelling willen wijzigen vragen wij je een mail naar ons te sturen met dit verzoek. Als de bestelling nog niet is aangemeld bij PostNL kunnen wij mogelijk nog iets voor je betekenen. Wij raden je aan in deze mail duidelijk te vermelden wat er gewijzigd moet worden, inclusief het bijbehorende bestelnummer.
2.3. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt in onze webshop eenvoudig betalen via iDeal, Paypal en overschrijving.

3. Bezorging

3.1. Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle geplaatste bestellingen in onze webshop worden geleverd door PostNL. Zodra de bestelling is verwerkt en bij PostNL is aangemeld, ontvang je een e-mail met de track&trace code. Zo kun je de bestelling volgen en zien hoe laat de bestelling wordt afgeleverd. Het kan voorkomen dat je niet thuis bent bij de eerste leverpoging. In dat geval ontvang je een briefje in de brievenbus. Je kunt dan op de website van PostNL tot 22:00 aangeven wanneer je het pakketje opnieuw wilt ontvangen.
3.2. Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Bij bestellingen tot €200 betaal je €7,50 verzendkosten. Bestelling boven de €200 worden gratis thuisgestuurd. Wanneer je ervoor kiest om een product af te halen, betaal je uiteraard geen verzendkosten.
3.3. Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces heb je de optie om een ander leveradres op te geven.
3.4. Kan ik mijn bestelling ophalen?
Onze locatie is gevestigd in Elst (Gld.). Het is mogelijk om producten af te halen. Dit is enkel mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact op met info@daansmagazijn.nl of telefonisch via 0481 - 351 477. Het is niet gebruikelijk om de producten bij ons op locatie ook te bekijken of testen. De bestelling wordt verpakt aangeleverd bij het ophalen. Ook moet de bestelling voorafgaand aan het ophalen zijn geplaatst. Dit doen wij om te voorkomen dat mensen niet komen opdagen.
3.5. Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?
Als je bestelling is verzonden ontvang je hier een mail van. In deze mail bevindt zich ook een code, waarmee je op de pagina van PostNL je bestelling kunt volgen.
3.6. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven ernaar elke bestelling die op een werkdag vóór 15:00 is geplaatst dezelfde dag bij PostNL aan te leveren. Mocht dit bij jouw bestelling niet lukken, ontvang je daar een bericht over.

4. Retourneren

4.1. Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wanneer je een bestelling plaatst heb je 14 dagen retourrecht. Dit wil zeggen dat je de bestelling kosteloos kunt terugsturen. Je moet hiervoor binnen 14 dagen het RMA-formulier op onze webshop invullen. Vervolgens krijg je nog 30 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk terug te sturen.
4.2. Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Dit is erg eenvoudig. Voordat je de bestelling kunt terugsturen vragen wij je het RMA-formulier op onze website in te vullen. Na goedkeuring ontvang je een retourmail met een pakbon. Deze pakbon moet je printen en op de doos plakken. Vervolgens lever je de doos af bij een PostNL servicepunt. Verder hoef je niets te doen.
4.3. Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren?
Als je (een deel van) de bestelling retourneert vanwege een defect, betaal je geen verzendkosten. Retourneer je het product met een andere reden zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
4.4. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?
Als je binnen 14 dagen het product terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt ontvangen, kun je ervoor kiezen om het aankoopbedrag terug te krijgen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening.
4.5. Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?
Als de artikelen worden teruggestuurd in dezelfde toestand als waarin ze zijn verzonden krijg je het gehele aankoopbedrag teruggestort. Wij storten binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
(0)
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »